HTZ: Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes, koji traje od 2. do 5. prosinca. Sudjelovanje na sajmu suorganizirale su Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica, a čak 15 hrvatskih tvrtki ima priliku predstaviti svoju ponudu i realizirati više od 800 sastanaka s ključnim agentima iz cijelog svijeta. Više u priopćenju koje prenosimo u cijelosti.
„ILTM Cannes od iznimne je važnosti za pozicioniranje Hrvatske na globalnoj karti premium turizma i ključan je za daljnji razvoj ovog segmenta kojeg je HGK postavila kao strateški fokus i osnažila osnivanjem platforme Stories. Sajam je prilika za umrežavanje s međunarodnim partnerima, kreiranje novih poslovnih prilika i osluškivanje trendova u industriji premium putovanja. Hrvatska ima jedinstvene resurse – od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, u Cannesu ih prezentiramo globalnoj publici najvišeg profila. U HGK Hrvatsku vidimo kao budućeg lidera u premium turizmu, a ILTM Cannes nas vodi prema tom cilju,“ poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.ILTM Cannes i ove godine okupio je najvažnije sudionike u industriji premium i luksuznih putovanja, uključujući putničke agente iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske i dakako Francuske.Ovogodišnji nastup na ILTM-u u Cannesu, Hrvatska turistička zajednica iskoristila je i za premijerno sudjelovanje u ekskluzivnoj sesiji Press Rountable, na kojoj sudjeluje oko 40 medijskih brendova. Riječ je o seriji sastanaka s urednicima i predstavnicima najrenomiranijih medija za luksuzna putovanja pa je tako hrvatska luksuzna i premium ponuda predstavljena Conde Nast Traveleru, Travel + Leisureu, Forbesu, Vogueu i drugima, čemu je, između ostalih, prisustvovala i Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.„Raznolika turistička ponuda koja može zadovoljiti želje najzahtjevnijih gostiju ono je na čemu počiva razvoj premium segmenta. Upravo kroz Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije, odnosno destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, a koji za cilj ima smanjenje sezonalnosti i pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne i sigurne cjelogodišnje destinacije. Upravo zato, zajedno s HGK, već 7. put sudjelujemo na ovom sajmu koji je odlična platforma za predstavljanje vrhunske kvalitete domaćih turističkih proizvoda i autentičnih doživljaja koje naši gosti imaju priliku iskusiti tijekom cijele godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodajući kako Hrvatska zauzima sve snažniji status na globalnoj mapi luksuznih putovanja, čemu uvelike pridonose nastupi HTZ-a koji je u 2024. bio prisutan i na ILTM North America.