Menu

Vjeruju li potrošači reklamama koje čuju na radiju?

ZAGREB - Da bi reklama bila uspješna potrebno je zadovoljiti niz kriterija, a da vam potrošači vjeruju jedan je od najvažnijih. Stoga se postavlja ključno pitanje - na kojim platformama oglasi ulijevaju povjerenje? Odgovor smo potražili od Hrvoja Vukušića, direktora amm.-a i kreativnog konzultanta AMM Global Instituta.
Saznaj više...

Edukacija medijskih djelatnika – zanimljivi primjeri u svijetu

ZAGREB - UNESCO je još davne 1978. predvidio važnost edukacijskih programa za radijski medij i izdao knjigu naputaka i tehnika pomoću kojih treba obrazovati kreativce na radiju. Neke današnje primjere dobre prakse u svijetu predstavila nam je Anita Šulentić, prokuristica AMM Global Instituta i voditeljica AGI-jevih praktikuma.
Saznaj više...

Marić s ulagačima: Fokus je na budućnost i reformama

ZAGREB - Pod naslovom 'Konkurentnost nema alternativu' predstavljeno je novo izdanje Bijele knjige 2020. Udruženja stranih ulagača u Hrvatskoj. Novo izdarnje naglašava kako brzina odlučivanja i odvijanja investicijskih poslovnih procesa izravno pridonosi konkurentnosti, ubrzava razvoj, zaustavlja iseljavanje, stimulira povratak i privlači ljude koji idejama, kapitalom i produktivnošću mogu pridonijeti razvoju naše zemlje. Na predstavljanju je bio ministar financija Zdravko Marić…
Saznaj više...
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam