Menu

Audio: Tko kako sluša?

ZAGREB - Slika je i u Hrvatskoj već vrlo šarolika, a zanimljivi podaci iz Velike Britanije o udjelu uređaja putem kojih se sluša audio mogli bi nam biti pokazatelj kuda idemo. O tome smo razgovarali s radijskim strategom i predsjednikom AMM Global Instituta Ivanom Jurićem-Kaćunićem.
‘Britanski podaci pokazuju razmjere audio revolucije, kao i to da je publika prigrlila nove mogućnosti. Najzanimljivije je to što se podaci ubrzano mijenjaju, kao nikada do sada, pa i na Otoku možemo očekivati drugačiju sliku vrlo skoro. Znamo da su tamo pametni zvučnici sve rašireniji, a pratimo i proboj DAB tehnologije. U Velikoj Britaniji lani je već oko 94% posto novih automobila imalo DAB kao standard’, objašnjava Ivan Jurić-Kaćunić.

Razvoj digitalnog radija u Hrvatskoj smatra strateškim projektom, a svoj doprinos dao je pokretanjem prvog cjelovitog digitalnog radija u zemlji - mojRADIO koji se sluša putem pametnih telefona, računala, digitalnih radijskih prijemnika i kabelskih operatera A1 i MAX TV.

‘Broj njegovih slušatelja u kontinuiranom je porastu, što potvrđuje da hrvatska publika prati svjetske trendove. Kod nas je još uvijek najizraženiji trend porasta online konzumacije radijskih sadržaja, odnosno slušatelji radio sve više nose sa sobom, na pametnim telefonima. Nove navike slušanja najbrže razvijaju mlađe dobne skupine, ali trend je zamjetan u cijeloj populaciji.’

U AMM Global Institutu zadovoljni su pokazateljima jer oni potvrđuju da su na vrijeme reagirali i dočekali publiku tamo gdje ona želi biti.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam