Menu

Nova generacija radijskih DJ-eva: Veno i Marta show osvojio publiku

ZAGREB - Veno i Marta, lica i glasovi Antene Zagreb u samo nekoliko mjeseci, od kada su zasjeli u DJ stolce radija koji je prvi izbor metropole, postali su njihov prepoznatljiv radijski dvojac. O fenomenu radijskih zvijezda razgovarali smo stoga s direktorom Antene Zagreb i kreativnim konzultantom AMM Global Instituta Hrvojem Barišićem.
DJ mora imati ono nešto, biti po nečemu poseban u odnosu na druge, autentičan, sposoban sačuvati prirodnost i spontanost i kad se mikrofoni upale da te njegove kvalitete stignu do slušatelja. Mnoštvo je još obrazloženja i teorija o tome što definira uspješnog radijskog voditelja, ali ovo su osnove, srž svake uspješne voditeljske priče na radiju. Kad se talent prepozna i izbrusi - mikrofon je njen ili njegov.

‘Procijenili smo da se Veno i Marta, uzimajući u obzir njezin i njegov personality, dobro nadopunjuju i nismo pogriješili. U eter su donijeli posebnu dinamiku i svježinu na koju slušatelji odlično reagiraju’, otkriva Hrvoje Barišić o dvojcu koji je uz Zagrepčane svaki radni dan od 13 do 17 sati.

Dobra kemija u studija učinila je svoje i privukla pažnju slušatelja, ali na modernoj, multimedijalnoj platformi poput Antene priča tu ne staje.

‘Nije više riječ samo o glasu, radijske zvijezde prepoznatljiva su lica. Interakcija s publikom putem digitalnih kanala prilika je za njihovo dodatno predstavljanje, bildanje prepoznatljivosti, jačanje veze sa slušateljima, pa i onim budućima. U slučaju Vena i Marte nedavno je otvoren i njihov zajednički profil na Instagramu, društvenoj mreži koja odgovara njihovoj energiji. Putem njega slušatelji mogu pratiti što rade kada se mikrofoni ugase, kako se pripremaju za show, zabavljaju i razmišljaju ili, jednostavno rečeno, upoznati ih još bolje.’

Veno i Marta Instagram profil ubrzano privlači pratitelje dajući im i novi uvid u ‘obični’ radni dan u kreativnoj radionici znanoj kao Antena Zagreb.

‘DJ-evi su lica i glasovi brenda Antena Zagreb, ali važno je razvijati i osobni brend, da se DJ-evi odmaknu od konkurencije i istaknu. Uz glazbu, oni su jedan od glavnih razloga zašto ljudi slušaju određeni radio’, napominje Hrvoje Barišić.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam