Menu

Ricov za MS: Noviteti 18. izdanja Weekend Media Festivala su Energy i Investment Weekend

ZAGREB - Rovinj će i ove godine na jednom mjestu okupiti stručnjake iz svijeta medija, komunikacija, marketinga i kreativnih industrija. Pred nama je 18. izdanje Weekend Media Festivala, a što je sve organizirano za punoljetstvo ove manifestacije, otkrio je u Intervjuu Media servisa osnivač i direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
Od 18. do 21. rujna Rovinj je domaćin Weekend Media Festivala, a Ricov nam je otkrio o kojim temama će biti riječi na ovogodišnjem izdanju.

"Nema teme koju nećemo obraditi. Imamo deset dvorana u kojima se događa 150 predavanja i panela. Imamo preko 250 govornika i sudionika panela. Nismo ograničeni niti na jednu temu, sve što je aktualno u društvu, sve što se tiče i medija i komunikacija, tehnologije, biznisa će biti obrađeno. Mislim da ne postoji posjetitelj koji ne bi našao nešto za sebe."

Razgovarat će se o ljudskim resursima, umjetnoj inteligenciji, financijama, investicijama, energetici, a i ove godine pripremljeni su brojni noviteti. Naime, nastavlja se s podbrendovima - HR Weekend, AI Weekend i Finanse Weekend dobili su svoje nasljednike.

"Ove godine osim njih nastavljamo s Energy Weekendom i Investment Weekendom. Zašto su sad ti podbrendovi? Zato što smo shvatili da su ono s čime smo počeli i što je bio temelj 1. Weekend Media Setivala, mediji i komunikacijska industrija ispretpleteni i s tehnologijom i s drugim industrijama. Sada nastavljamo i s investicijma i s energijom koja je sada ključno geostrateško pitanje cijelog svijeta."

U Rovinj stižu predavači i panelisti iz cijelog svijeta, a jedan od njih je autor i novinar Michael Wolff.

"Koji je napravio nekoliko bestsellera o Trumpu. Fenomen Trumpa, tko je taj čovjeka, njegova nepredvidivost, kako on utječe na svijet, to vidimo svakog dana, a nema boljeg poznavatelja rada predsjednika Trumpa od Wolffa. On je u prvom mandatu dopustio Wolffu da uđe u Bijelu kuću i izbliza promatra što se događa."Od stranih predavača Ricov je izdvojio Laru Boro, CEO The Economist Groupa.

"Nema boljeg medija od The Economista koji nam može objasniti u kakvom geopolitičkom kaosu se nalazimo i kako iz njega izaći. Inače, Lara Boro je hrvatskog podrijetla i priča hrvatski, ne znam hoće li predavati na hrvatskom ili engleskom, ali sigurno ju treba čuti."

O superkreativnosti će govoriti James Taylor, dok će temu istraživačkog novinarstva otvoriti Mariana van Zeller iz National Geographica. Izdvojio je još nekoliko domaćih predavača i tema.

"Zoran Kesić koji uvijek ima super posjećena predavanja pričat će o nacionalnim stereotipima - Srbina, Hrvatima i Slovencima. Imat ćemo zanimljivu temu o hejterima, to je pojava koju su nažalost donijele društvene mreže pa ćemo analizirati tko su ti nesretni ljudi, zašto se pojavljuju i koji je njihov utjecaj."

Od prvog do 18. izdanja uključene su gotovo sve teme kojima se danas građani bave. "Period Covida pokazao je koliko ljudima nedostaje živi kontakt i razmijena mišljenja, a ta potreba je samo sve veća", istaknuo je Ricov govoreći o važnosti ovog Festivala.

"Političke elite, hajmo reći, nastoje stalno unositi smetnje i razdore, a mi profesionalci se uspijemo naći na jednom mjestu gdje ljudi mogu razmijeniti mišljenja, upoznat se, dogovoriti poslovanje. Bez obzira na političku situaciju poslovna i kulturna razmjena se stalno događa. Činjenica da postojimo 18 godina govori o važnosti tog festivala i da se ne njemu prolate sve društvene teme."

Ricov nam je otkrio i koja su mu izdanja Festivala najdraža:

"Prvi kada smo postavljali projekt. Ni nama nije bilo jasno hoće li postojati zanimanje za takvo nešto i došlo je 1400 ljudi što je samo pokazalo veliku potrebu ljudi za upoznavanjem, druženjem i razmjenom mišljenja. I onda prvi nakon Covida koji je samo pokazao koliko je ljudima to trebalo. Taj osjećaj sreće ljudi što su se ponovno našli i vidjeli je stvarno bio impresivan, ostavio je dojam na mene."

​Inspiracija, novi kontakti, druženja i dogovaranje poslova, samo su neki od razloga zašto posjetiti Weekend Media Festival.

"Ja mislim da je najveća vrijednost Festivala kada se ljudi vrate nadahnuti, ta neka inspiracija s kojom će se vratiti i koja će utjecati na njihovo poslovanje. Sjediti u mraku i slušati pametne ljude, mozak ti proradi, počinješ promišljati drugačije i o poslu i životu. Osim toga tu je i druženje gdje ljudi upoznaju druge ljude s kojima kliknu."

​Organizatori i ove godine očekuju oko sedam tisuća posjetitelja, a prijave preko Weekend Media Festival web stranice i dalje traju. Osim predavanja na važne teme, organizirana su i druženja i večernji partiji.

nazad na vrh