Menu

Baby Lasagna osvojio svijet, otkrivamo što njegov uspjeh znači za Hrvatsku

ZAGREB - Baby Lasagna sinoć je zapalio Malmö Arenu i svojim spektakularnim nastupom oduševio publiku diljem svijeta. Zasluženo se plasirao u finale te se u subotu vraća na eurovizijsku pozornicu kao glavni favorit. Njegova popularnost ekspresno je skočila na kladionicama, a nakon energičnog nastupa došao je na prvo mjesto TikTok-a, Instagrama i YouTube-a.
Prva polufinalna večer 68. izdanja Eurosonga i kvačica za Hrvatsku. Naš predstavnik Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, oduševio je izvedbom svoje hit pjesme "Rim Tim Tagi Dim" i zasluženo prošao u finale. Nakon sinoćnjeg nastupa dodatno je učvrstio svoj status favorita. Kladioničari mu trenutno daju 37 posto šansi za osvajanje prestižnog natjecanja. Publika u Hrvatskoj, ali i diljem Europe, je oduševljena, a većina mu prognozira pobjedu.

"Ne znam kada sam zadnji puta vidio da je publika bila tako rasplesana i raspjevana. Mislim stvarno da je opravdao očekivanja publike diljem svijeta".

"Sinoćnji nastup Baby Lasagne mi je bio fantastičan, pogotovo me se dojmila reakcija publike, odnosno sudjelovanje publike i mislim da je sigurno za reći da ništa manje od pobjede ne očekujem".

"Očekujem da će biti sigurno među top pet možda, top tri. Ne prognoziram preoptimistične rezultate, jer smatra da je ipak Eurovizija nekako politički nastrojena".

Baby Lasagna se obratio fanovima nakon svog nastupa - a gdje drugdje, nego na Instagramu.

"Dragi moji Hrvati. Presretan sam vidjeti ove snimke koje mi šaljete i koje uzbuđenje ste jučer proživljavali skupa sa mnom. Nadam se da ste zadovoljni da ste ponosni i idemo sada do kraja. Kuraja. Hvala".

​Iz Malmöa nam se javila i Ivana Prkić, novinarka s portala eurosong.hr. Komentirala je sinoćnju atmosferu u press centru, ali i situaciju na ulicama grada domaćina.

"Mi nismo nastup ni gledali, jer smo svi bili fokusirani na to navijanje i opće ludilo, ja uopće riječima ne mogu opisati što se tu sve izdogađalo, jer je to bilo toliko spontano, toliko u trenutku. Hrpetina ljudi po gradu su u hrvatskim zastavama, kostimima Baby Lazagne, u kockicama, u hrvatskim obilježjima i 80% njih nisu uopće Hrvati. Totalno su opsjednuti i ludi".

​Nastup Hrvatske pratilo je putem HRT-a gotovo milijun ljudi što je oko 60% gledatelja u Hrvatskoj, a nakon nastupa eksplodirale su reakcije i na društvenim mrežama. Stručnjak za digitalni marketing Marijan Palić upravo je Baby Lasagnu u Intervjuu Media servisa istaknuo kao dobar primjer uspješne komunikacije na društvenim mrežama.

Definitivno odličan primjer, on je ta mlađa generacija koja to razumije i mislim da je to pokazao u praksi. On je pustio svoj merch s majicama i praktički je primijenio sve najbolje najbolje prakse iz marketinga".

PR stručnjak, profesor Božo Skoko, objasnio je za Media servis kako uspjeh i popularnost Baby Lasagne utječu na promociju Hrvatske.

"Naravno da je to promocija i zemlje, jer toliko puta se spominje Hrvatska. Vidjeli smo toliko mahanja hrvatskim zastavama i na kraju krajeva to je jako dobro za našu kreativnu industriju, jer mnogi koji poznaju Hrvatsku poznaju je kao zemlju sporta, kao turističku destinaciju. Međutim ovoga puta dajemo im šansu da se počnu zanimati za našu glazbu i za našu kreativnu industriju i za zapravo ono što vrlo često nije u prvome planu. I utoliko je dobro".

Hrvatska s nestrpljenjem iščekuje veliko finale u subotu, uz nadu da ćemo iduće godine biti domaćini Eurosonga.

"Hvala Europa".
nazad na vrh