Menu

2. rođendan AGI-ja: ‘Kontinuirano pomičemo granice’

ZAGREB - AMM Global Institut nedavno je napunio dvije godine. Tako mlad, a već je ostavio trag. O dosadašnjim postignućima prvog privatnog instituta kreativne industrije u Hrvatskoj razgovarali smo s njegovim osnivačem i vodećim radijskim strategom u zemlji Ivanom Jurićem-Kaćunićem.
‘Kad se crta podvuče, moram biti zadovoljan. Otvarali smo važne teme, pokretali promjene, ostvarivali opipljive rezultate i stvorili snažan temelj za naše buduće djelovanje u smjeru daljnjeg razvoja kreativne industrije, ali i društva u cjelini. AGI je zasnovan na uvjerenju da mora postojati bolji način i da svi zajedno možemo puno više’, kazao je Ivan Jurić-Kaćunić, predsjednik Uprave AGI-ja.

Da o kreativnosti ovisi budućnost gospodarstva, onda i zemlje naglasio je i na prvom CROATIA MEDIA CONGRESSU na kojemu je AMM Global Institut okupio čelne ljude ključnih komercijalnih medijskih kuća u zemlji - direktoricu HANZA MEDIJE Anu Hanžeković, članicu Uprave Nove TV Dianu Roginić, prokuristu Večernjeg lista Dražena Klarića, predsjednika Uprave RTL-a Hrvatska Marca Puškarića, ministricu kulture i medija Ninu Obuljen Koržinek, državnog tajnika u tom ministarstvu Krešimira Partla i ravnatelja Agencije za elektroničke medije Josipa Popovca.

Tema prvog CROATIA MEDIA CONGRESSA bile su još uvijek aktualne izmjene Zakona o elektroničkim medijima.

‘Jedna od uloga AGI-ja je da okuplja i pridonosi rješenjima, a ovaj CONGRESS je omogućio da otvoreno razgovaramo o nizu ključnih pitanja. Tom prilikom otvorio sam i temu nemogućnosti participiranja medija u programima HBOR-a, čime su stavljeni u istu kategoriju s trgovcima oružjem i kockarima. Vjerujem da će razgovori s prvog CROATIA MEDIA CONGRESSA donijeti određene pomake i da će nam se omogućiti isti uvjeti koje imaju kolege u Europskoj uniji’, poručuje ovaj radijski strateg. Zadovoljan je zbog činjenice da domaća radijska industrija sad već dulje od godine dana djeluje i kroz Udruženje europskih radija (AER) čije je sjedište u Bruxellesu.

‘Nadišli smo nacionalne okvire i ostvarili suradnje koje su nam otvorile nove horizonte i područje utjecaja, a razmjene iskustava i ideja pridonose razvoju cjelokupne radijske industrije. Zanimljivo je da su naše prakse tijekom pandemijskih uvjeta usvojene i u Europi. Naša vizija, znanje i iskustvo imaju težinu na europskom i svjetskom tržištu.’

Na domaćem terenu pokrenuli su inovativne projekte poput DJ i NEWS praktikuma, a u čijim klupama stasaju nova imena moderne radijske industrije. Osim što pružaju podršku mladim kreativcima, unutar AMM Global Instituta svakodnevno se razvijaju novi kreativni koncepti.

​‘Kontinuirano pomičemo granice radija i idemo tamo gdje dosad nismo bili. Sada nam je izazov rješenje koje je jedinstveno na svjetskoj razini, na čemu trenutno radimo, a nedavno smo s novim projektom ozbiljno zakoračili i na podcast scenu. Što sve radijska industrija može već se dosad pokazalo na rasprodanim koncertima i partyjima, društveno odgovornim akcijama, pa i u činjenici da ostvarujemo velike uspjehe na digitalnim kanalima’, objašnjava Jurić-Kaćunić i zaključuje: ‘AGI je u ove dvije godine već dao svoj obol pokretanju Hrvatske, a tim putem ambiciozno nastavljamo dalje.’

nazad na vrh