Menu

Objavljen program 19. Međunarodne PRO PR konferencije

ZAGREB - Sarajevo će odd 3. do 5. studenog postati središnja točka povezivanja i razmjene znanja komunikacijske industrije s naglaskom na područje odnosa s javnošću na 19. Međunarodnoj PRO PR konferenciji.
Ukupno 46 stručnjaka sa različitih područja iz osam zemalja: Ujedinjenog Kraljevstva, Turske, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne gore te Bosne i Hercegovine, isporučit će svoja znanja i iskustva kroz 11 predavanja i 6 panela sudionicima ovogodišnje konferencije. Svoj dolazak najavili su i Francis Ingham, generalni direktor PRCA (Public Relations Communication Agency) najvećeg svjetskog udruženja za odnose s javnošću koje okuplja više od 48 000 članova sa svih kontinenata, Omer Senguler, jedan od vodećih stručnjaka za brendiranje, Michael Sgiarovello, direktor komunikacija u jugoistočnoj Europi za Henkel CEE te David Wilde, jedan od deset vodećih konzultanata za komunikacijske strategije javne uprave. Na temu komunikacija u javnoj upravi govorit će također Dejan Miletić, direktor Nacionalne akademije za javnu upravu Srbije te Ermina Duraj, autorica knjige:

“Odnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj”, nekadašnja voditeljica ureda za odnose s javnošću i protokol Primorsko-goranske županije, a danas voditeljica kabineta župana.

‘’Programski smo se fokusirali ove godine na domaće i regionalne stručnjake, na predavanja, primjere iz prakse koja mogu pružiti nova znanja i motivirati sve one koji razumiju važnost i ulogu komunikacija, ne samo u javnoj upravi već i na drugim područjima. Bez transparentne komunikacije i dostupnosti ne možemo govoriti o transparentnosti. PRO PR konferencija do sada se održala dva puta u Sarajevu 2008. i 2014. godine, a ovo je njeno treće izdanje, ovoga puta u sarajevskom hotelu Holiday. Vjerujem da će osim stručne javnosti na području upravljanja komunikacijama istu prepoznati i svi oni koji se osjećaju i koji jesu lideri koji upravljaju sustavima i razumiju da se imidž ne kupuje već se stvara kroz različite tehnike i alate komunikacija prema različitim ciljnim javnostima. Danas se od lidera zahtjeva da razumiju osnove svakog područja kako bi lakše mogli pratiti njegov razvoj i bolje razumijeti isti, ne smijemo zaboraviti da su odnosi s javnošću funkcija menadžmenta Zahvaljujući digitalnoj transformaciji koja je u komunikacijskom smislu postavila nove standarde, neprestano se moramo educirati i učiti kako bi bili konkurentni, kako oni koji su usko vezani za struku, tako i oni koji su dio procesa upravljanja odlukama,’’ izjavio je Danijel Koletić, utemeljitelj ove konferencije i predsjednik organizacijskog odbora, povodom predstavljanja ovogodišnjeg programa.

Na ovogodišnjoj konferenciji održat će se ukupno šest panela:

‘’Televizija u digitalnom dobu’’,’’Digitalni izazovi u komunikaciji’’, ‘’Interna komunikacija u vrijeme promjene’’, ‘’Transformacija i komunikacija’’. Posebno će biti zanimljiva dva panela koja se po prvi puta programski pojavljuju na jednoj konferenciji ovog tipa: ‘’Što klijenti očekuju od agencije’’ i ‘’Što agencije očekuju od klijenata’’.

Na svim ovim panelima sudjeluju vodeći domaći stručnjaci sa praktičnim iskustvom koji će svojim znanjem otvoriti neka nova poglavlja kako bi svi zajedno još bolje razumjeli važnost i učinkovitost promjena i razmjene znanja. Očekuje se kao i prethodne godine, tako i ove više od 200 sudionika, a konferenciju će pratiti više od 30 predstavnika medijskih kuća.

Detaljnije o programu možete se informirati na službenim stranicama www.pro-pr.com.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam