Napuniti Arenu: zvjezdani panel ovogodišnje MAK konferencije
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Panel diskusija “Napuniti Arenu” održat će se prvog dana MAK konferencije, 16. studenoga, u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti.
Arena i publika, gladna gladijatora ili glazbe… neke stvari nikad ne izlaze iz mode. Jedna od najaktualnijih tema godine vezanih uz glazbu je upravo Arena. Tko ju je i koliko puta napunio i kako im je to pošlo za rukom? Kako se uopće „pune arene“ po zemlji i u regiji - već i „samo“ jedna, ali posebno 5 zaredom? Koje su uspješne strategije i obavezni elementi tog kreativno - poslovnog poduhvata?Što se sve treba uložiti, što se sve može dobiti? O segmentima misije „napuniti Arenu“ (glazbenik i njegova glazba / event management / produkcija / promocija / prodaja ulaznica / PR i brojnim ostalima) pričat će ljudi koji zapaženo i uspješno „pokrivaju“ neke od najvažnijih dijelova takvih projekata: od onih koji rade „u pozadini“ to su Sara Gigante, regionalna direktorica agencije Charm music (organizacija koncerata 50 Cent, Hauser, Imagine Dragons, Arctic Monkeys, Tame Impala…) i Ivan Jurić-Kaćunić, predsjednik Uprave AGI Instituta (Hrvatski radijski forum), jer - barem u Hrvatskoj - punih dvorana nema bez pomoći jakih medijskih partnera.Od kreativaca, iz Srbije dolazi jedan on najuspješnijih skladatelja i tekstopisaca Dragan Brajović Braja, autor nekih od najvećih hitova Aleksandre Prijović. Svježe dojmove s nedavnog, vlastitog prvog koncerta u Areni Zagreb podijelit će i nezaustavljiivi 78-godišnji Željko Bebek, koji je tamo proslavio 50 godina karijere.Svoju perspektivu, savjete i iskustvo četiri odsvirane zagrebačke Arene dat će i autor, gitarist i motor pokretač Parnog valjka, Husein Hasanefendić Hus. Moderator panela je Milan Majerović-Stilinović, voditelj komunikacija HDS ZAMP-a. Koncertni bum kojem smo svjedočili u 2022., nastavio se i u 2023. i to još većim intenzitetom.To je, prije svega, znak oporavka glazbene industrije nakon pandemije, ali i prepoznavanje koncertnog poslovanja kao lukrativnog izvora prihoda, ne samo za glazbenike, već i za niz pratećih djelatnosti. Samim time, koncert ili niz koncerata u dvorani poput zagrebačke ili pulske Arene, no i drugih najvećih i najzvučnijih koncertnih prostora u zemlji, više su od običnog nastupa - to su ujedno i prilike za investiciju i povrat financijskih sredstava, kao i platforme za pozicioniranje glazbenika u nacionalnim ili regionalnim okvirima.O svemu ovome, od ljudi koji o tome znaju iz prve ruke, VIP backstagea ili iza glavnog mikrofona, doznajte na prvom popodnevnom panelu prvog dana MAK konferencije, 16. studenoga. Ulaznice za nju su besplatne, uz obaveznu prethodnu prijavu putem sustava Entrio.