Menu

Hrvatska među traženijim europskim destinacijama na sajmu ITB u Berlinu

BERLIN - Uvođenje eura, ulazak u Schengen, povezivanje Hrvatske Pelješkim mostom - ovo su neki od glavnih aduta za nadolazeću turističku sezonu. Očekivanja za 2023. godinu su velika, a kako bi se i ispunila, predstavnici hrvatskog turističkog sektora su sudjelovali na vjerojatno najvećem turističkom sajmu na svijetu - onom u Berlinu.
Na sajmu ITB Berlin susreću se brojni turoperatori, avioprijevoznici, predstavnici turističkih zajednica i drugi kojima je razvoj turizma posao. Ministrica turizma Nikolina Brnjac je na konferenciji za njemačke medije, interes za koju je bio prilično velik, istaknula put održivog i cjelogodišnjeg turizma za koji su pripremljene investicije teške gotovo 290 milijuna eura.

"Znači ulažemo i u cjelogodišnji turizam, to znači i zdravstveni turizam kako na kontinentu, tako na obali i na otocima. Isto tako razvijamo aktivni turizam. Čuli ste danas da je veliki interes upravo za aktivni turizam."

A interes je velik i po pitanju prometne povezanosti koja u Hrvatskoj, ako govorimo o željeznicama, ali i zrakoplovnom prijevozu, i nije neka sreća.

"Najavili smo kako će u Hrvatskoj u narednom periodu najveći dio investicija biti upravo u željezničku infrastrukturu. To ih je svakako veselilo. Tu su i nove zračne linije koje će omogućiti bolje povezivanje što Berlina s našim gradovima. Ne samo sa Zagrebom."

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić ističe kako njemačke partnere interesira što se događa po pitanju ulaganja i podizanja kvalitete.

"S druge strane, naglasak je na održivosti. Kroz novi strateški marketinški i operativni plan i novu strategiju održivog razvoja turizma, hrvatski turizam će se ubuduće razvijati u pravcu održivosti. Ministarstvo priprema određene akte kojima će definirati i, rekao bih, uspostaviti mehainzam praćenja te održivosti." Na novom planu, strategiji i turističkom sloganu se još radi, a trebao bi biti predstavljen sredinom godine, otkrio je Staničić.

​Poznato je da će ići u smjeru cjelogodišnjeg turizma i održivosti kao i da slogan "Croatia, full of life" odlazi u povijest. U smislu održivosti, novi slogan za njemačko tržište je "Natuerlich Kroatien" tj. naravno Hrvatska.

"Vjerujem da ćemo i ove godine s njemačkog tržišta ostvariti odlične turističke rezultate, a ono što je naš cilj da ti rezultati budu disperzirani tijekom cijele godine."

​Očekivanja su da će 2023. biti čak i bolja od rekordne 2019. godine, a pokazatelji u smislu rezervacija i interesa su već vidljivi. U svakom slučaju, turistički potencijal Hrvatske je iznimno velik. No, kao i kod svakog potencijala, on postaje bezvrijedan ako se na njemu ne radi. Stoga će biti zanimljivo u narednim godinama vidjeti kako će se realizirati planovi za gospodarsku granu koja nam omogućuje preživljavanje.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam