Menu

Nova Antena Zagreb još slušanija!

ZAGREB - Prije nešto više od dva mjeseca metropola je dobila radio kreiran prema najnovijim svjetskim trendovima - novu Antenu Zagreb. Da se trud isplatio pokazuje Ipsosov MEDIApuls. Na rezultate istraživanja slušanosti za zadnji kvartal 2020. godine osvrnuo se direktor Antene Zagreb i kreativni konzultant AGI-ja Hrvoje Barišić.
Na izrazito kompetitivnom radijskom tržištu, Antena ima najveći dnevni doseg u Zagrebu. Ako promatramo cijelu zagrebačku regiju, tjedno bilježe slušanost od 25,50%, što predstavlja rast u odnosu na prethodni kvartal. Posebno značajan skok slušanosti je među mladima. U dobnoj skupini od 20 do 35 godina na sedmodnevnoj razini, govorimo o rastu za gotovo 9 postotnih bodova. U automobilu, uredu, kući ili stanu svakog trećeg mladog čovjeka iz Grada Zagreba i Zagrebačke županije svira baš Antena Zagreb (33,90%).

‘Potrebno je više od dva, tri mjeseca kako bismo dobili pravu sliku slušanosti nakon promjena, ali već ovi podaci pokazuju da smo uspjeli proširiti doseg i da smo na pravome putu. Vijest o novoj Anteni Zagreb koja je kreirana tako da stoji uz bok najpoznatijim radijskim postajama u svijetu vrlo brzo se proširila i prvi rezultati pokazuju da su Zagrepčani zadovoljni onim što čuju, a to su najnoviji svjetski hitovi, najmodernija produkcija, nova kreativa, originalni koncepti zabavnih sadržaja, a najnovije trendove pratimo i u informativi donoseći brze, kratke i jasne informacije’, komentira Hrvoje Barišić.

Antena Zagreb poznata je i po snažnom digitalnom odjeku putem svojih društvenih mreža na kojima ukupno broji oko pola milijuna pratitelja. U zadnjem kvartalu prošle godine posebno im je rastao broj followera na Instagramu i dosegnuo gotovo 100 000. Samo jednom objavom na toj mreži, onom kojom su nakon razornog potresa kod Petrinje poručili da je ‘svaka petarda koja danas pukne, pljuska u lice onima koje je najviše strah’, dosegnuli su više od 156 000 ljudi i izazvali više od 1 000 komentara. Recimo i da su najjači radio u Hrvatskoj na TikToku s gotovo 22 000 pratitelja, a da im je daljnji snažan rast na toj mreži siguran pokazuju reakcije na sadržaj koji objavljuju.

Njihov video o freaky talentima ima više od 420 000 pregleda, 40 600 likeova i 360 komentara.

‘Veliku pažnju pridajemo kreativi video sadržaja koje plasiramo na naše društvene mreže, što je neizostavan kanal komunikacije modernog radija sa slušateljima, ali i most koji vodi do novih generacija’, napominje Barišić.

​Do generacija koje vrlo dobro znaju i prate najnovije trendove u svijetu i prepoznaju svjetsku klasu u svojoj metropoli.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam