Logo
Ispiši ovu stranicu

Hrvatska među traženijim europskim destinacijama na sajmu ITB u Berlinu

BERLIN - Uvođenje eura, ulazak u Schengen, povezivanje Hrvatske Pelješkim mostom - ovo su neki od glavnih aduta za nadolazeću turističku sezonu. Očekivanja za 2023. godinu su velika, a kako bi se i ispunila, predstavnici hrvatskog turističkog sektora su sudjelovali na vjerojatno najvećem turističkom sajmu na svijetu - onom u Berlinu.
Na sajmu ITB Berlin susreću se brojni turoperatori, avioprijevoznici, predstavnici turističkih zajednica i drugi kojima je razvoj turizma posao. Ministrica turizma Nikolina Brnjac je na konferenciji za njemačke medije, interes za koju je bio prilično velik, istaknula put održivog i cjelogodišnjeg turizma za koji su pripremljene investicije teške gotovo 290 milijuna eura.

"Znači ulažemo i u cjelogodišnji turizam, to znači i zdravstveni turizam kako na kontinentu, tako na obali i na otocima. Isto tako razvijamo aktivni turizam. Čuli ste danas da je veliki interes upravo za aktivni turizam."

A interes je velik i po pitanju prometne povezanosti koja u Hrvatskoj, ako govorimo o željeznicama, ali i zrakoplovnom prijevozu, i nije neka sreća.

"Najavili smo kako će u Hrvatskoj u narednom periodu najveći dio investicija biti upravo u željezničku infrastrukturu. To ih je svakako veselilo. Tu su i nove zračne linije koje će omogućiti bolje povezivanje što Berlina s našim gradovima. Ne samo sa Zagrebom."

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić ističe kako njemačke partnere interesira što se događa po pitanju ulaganja i podizanja kvalitete.

"S druge strane, naglasak je na održivosti. Kroz novi strateški marketinški i operativni plan i novu strategiju održivog razvoja turizma, hrvatski turizam će se ubuduće razvijati u pravcu održivosti. Ministarstvo priprema određene akte kojima će definirati i, rekao bih, uspostaviti mehainzam praćenja te održivosti." Na novom planu, strategiji i turističkom sloganu se još radi, a trebao bi biti predstavljen sredinom godine, otkrio je Staničić.

​Poznato je da će ići u smjeru cjelogodišnjeg turizma i održivosti kao i da slogan "Croatia, full of life" odlazi u povijest. U smislu održivosti, novi slogan za njemačko tržište je "Natuerlich Kroatien" tj. naravno Hrvatska.

"Vjerujem da ćemo i ove godine s njemačkog tržišta ostvariti odlične turističke rezultate, a ono što je naš cilj da ti rezultati budu disperzirani tijekom cijele godine."

​Očekivanja su da će 2023. biti čak i bolja od rekordne 2019. godine, a pokazatelji u smislu rezervacija i interesa su već vidljivi. U svakom slučaju, turistički potencijal Hrvatske je iznimno velik. No, kao i kod svakog potencijala, on postaje bezvrijedan ako se na njemu ne radi. Stoga će biti zanimljivo u narednim godinama vidjeti kako će se realizirati planovi za gospodarsku granu koja nam omogućuje preživljavanje.

Ostale vijesti:

Powered by Domena.com