Logo
Ispiši ovu stranicu

Direktor marketinga HOO-a za MS: Rezultati najbolj govore o našem radu

ZAGREB - Gost Intervjua Media servisa bio je direktor marketinga Hrvatskog olimpijskog odbora, Ranko Četković. Do Olimpijskih igara u Parizu preostalo je još 254 dana i sve službe HOO-a su pogonu kako bi našim olimpijcima osigurali sve što potrebno da dostojno u Parizu prezentiraju sebe i Hrvatsku.
Razgovarali smo s njim o ulozi Vlade RH, marketingu HOO-a, Hrvatskoj kući, sigurnosnom izazovu u Pariz te mnogim drugim temama. Prvo je direktor marketinga HOO-a istaknuo najvećeg sponzora hrvatskog sporta Vladu RH.

"Zahvaljujem premijeru Plenkoviću i resornoj ministrici za sve što rad za HOO i hrvatski sport u cjelini. Višestruko su povećali za izdvajanje za sport i očekujem da će se to pokazati u narednim godinama. Imaju razumijevanja, uvažavaju sve naše primjedbe i moram reći da u Vladi i resornom ministarstvu imamo sjajne partnere i na kraju vjerujem da će to hrvatski sport vrlo brzo osjetiti na rezultatima", naglasio je Ranko Ćetković.

​Marketing HOO-a nije zadužen samo za prikupljanje novca od sponzora. Slojevita je naša zadaća, a hrvatsko gospodarstvo je postalo, zahvaljujući našim sportašima, naš partner, istaknuo je Četković.

"Rezultati najbolje govore o našem radu. HOO brojčano ima najveći broj sponzora od nacionalnih olimpijskih odbora u Europi, a u svijetu samo samo SAD ima više sponzora od nas. Naravno da tri njemačka sponzora mogu dati više sponzora nego sedam-osam naših. To samo govori koliko smo uspjeli popularizirati olimpizam kao pokret i koliko su uspjeli naši sportaši dobrog napravili da to bude popularno i koliko ih je gospodarstvo prepoznalo kao potencijalne partnere", objasnio je direktor marketinga HOO-a. HOO za svake ljetne Igre radi posebnu kampanju.

​Radni naslov z Pariz je "Istovremeno u Hrvatskoj i Francuskoj". O čemu se radi Četković kaže:

"Akcija ima za cilj povezivanje kulturološki i civilizacijski između Hrvatske i zemlje domaćina gdje se odigravaju Igre. Ovoga puta kampanja se zove "Istovremeno" čiji je autor poznati marketinški stručnjak za kampanje Boris Malešević, član komisije za marketing HOO-a. On je besplatno napravio kampanju koja zapravo govori da smo mi u svakom trenutku u svakom trenutku u našoj Domovini možemo biti istovremeno s našim sportašima na mjestu gdje se natječu", rekao je Četković.

Ova kampanja će dobiti i drugi smjer u kojem će sudjelovati i naši vrhunski sportaši.

"Bit će to sportaši koji nastupaju u Parizu ali i oni koji su bili olimpijci i postigli vrhunske rezultate, a koji su sada nešto sasvim drugo. Povezivat ćemo ih, a s vremenom bit će i nešto drugo", napomenuo je čelni čovjek zadužen za marketing HOO-a.

Projekt Hrvatska kuća na velikim natjecanjima je pun pogodak. Počelo je u Ateni 2004. godine, a stalo je na Europskim igrama u Krakowu. Za taj projekt HOO je od Sport Festa nagrađen za najbolje povezivanje sporta, turizma i businessa u 2023. godini. Bio je to zajednički projekt HOO-a, Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice Grada Zagreba. I u Parizu se još traži lokacija za Hrvatsku kuću. O problemima u glavnom gradu Francuske Četković kaže:

"Tristo posto podigli su cijene hotelskih soba. To je užasavajuće. Soba u hotelu s četiri zvjezdice košta šesto eura što je sumanuto. Nisu to uspjeli prodati i da se kolokvijalno izrazim, nisu uspjeli to uvaliti olimpijskim odborima i sada moraju te sobe deblokirati. Mi smo odabrali hotel i trenutno čekamo da ga Organizacijski hotel odblokira", rekao je Četković.

Svijet kakvog smo poznavali više nije isti. U Parizu se to posebno osjeća, naglasio je direktor marketinga HOO-a.

"Prvi put u povijesti otvaranje će biti izvan stadiona i pratit će ga duž rijeke Seine oko 600 tisuća ljudi", rekao je Četković i dodao:

"Već sada imate na ulicama Pariza i u metrou policiju s dugim cijevima. Otvaranje će biti izuzetno izazovno za organizatore. Žele biti najbolji organizatori otvaranja, a zamislili su ga da svečano otvaranje ne bude na stadionu, kako je to uobičajeno na svim OI već su predvidjeli da će se svi sportaši prevoziti na više od 60 brodica. Vozit će se na Seinei sportaše država sudionika. Siguran sam da znaju što rade, ali ja im ne bi bio u koži", zaključio je razgovor za Media servis

​S direktor marketinga HOO-a Ranko Četković.

Ostale vijesti:

Powered by Domena.com