Logo
Ispiši ovu stranicu

Direktor Radio Dalmacije na WMF-u: ‘Veza radija i publike jača nego kod drugih medija i zato je toliko jak’

ROVINJ - Na Weekend Media Festivalu održan je zanimljiv panel ‘Na kojoj si frekvenciji?’. U fokusu rasprave bio je digitalni radio, a moderatorica Ida Prester postavila je i pitanje tajne uspjeha radija u ovo moderno doba, odnosno njegove čvrste veze sa slušateljima zbog koje je i danas toliko jak.
Radio se konzumira dok se radi bilo koji drugi posao. Druga prednost je ta da se ljudi vežu za radio emotivno i vrlo su mu vjerni. Radio je kao kafić u kojemu ujutro pijemo kavu, ne znam što bi se moralo dogoditi da promijenimo taj ritual. Ta veza radija i publike je, smatram, puno jača nego kod drugih medija’, odgovorio je Hrvoje Turić, direktor Radio Dalmacije i kreativni konzultant AGI-ja. Na panelu je istaknuo važnost praćenja trendova, jer radio odavno nije samo audio medij, a Idu Prester je iznenadio podatak da Radio Dalmacija već ima 130 tisuća pratitelja na TikToku.

‘Pa vi ste influenceri’, komentirala je moderatorica, a Turić je objasnio da nisu svi oni njihovi slušatelji, ali bi uskoro mogli postati. ‘Dosta je mladih na toj mreži koji će za nekoliko godina postati radijski slušatelji, a mi već stvaramo vezu s njima’, istaknuo je čelni čovjek Radio Dalmacije. Radio se danas sluša putem različitih platformi, a DAB tehnologija bila je u fokusu rasprave. ‘Ljudi misle da je digitalni radio nešto novo, ali to je zapravo tehnologija iz sredine 80-ih. Imao je duge porođajne muke, ne samo u Hrvatskoj nego i u Europi, ali unazad par godina se raširio Europom.

Do danas to nije krenulo komercijalno u Hrvatskoj, ali mislim da smo sada stvarno na dobrom putu, pred sam komercijalni rad’, poručio je Danijel Vidaković, rukovoditelj Odjela upravljanja RF spektrom u HAKOM-u, i podsjetio da digitalni radio pruža mogućnost za nove sadržaje, usluge i programe. Okupljene je kratkom prezentacijom upoznao s nizom zanimljivih podataka poput onoga da je u Njemačkoj DAB doveo do drastičnog rasta broja nacionalnih radijskih postaja, s dvije na čak 29, a govorio je i o digitalnom.

Govoreći iz pozicije nakladnika, Turić je istaknuo da paralelno emitiranje putem FM-a i DAB-a znači povećanje troškove, ali u svakom slučaju budućnost radija podrazumijeva više platformi. ‘DAB+ digitalni radio ulazi na velika vrata, a na svima nama je da svojim trudom populariziramo platformu i uživamo u čišćem, sadržajnijem i boljem zvuku u našoj svakodnevnici’, poručio je Marko Serdarević, direktor Sektora za prodaju OiV-a, naglasivši kako je iznimno bitna suradnja svih sudionika cijelog procesa - radijskih nakladnika, AEM-a, HAKOM-a i OIV-a kao nositelja platforme, a sve s ciljem što bolje usluge za slušatelje.

‘Kroz DAB+ platformu radiju dajemo novo lice sa svim dodatnim sadržajem koje takva platforma omogućuje’, zaključio je Serdarević.

Ostale vijesti:

Powered by Domena.com